FAQ

Jakie są warunki dostawy?

Cena produktu podana na stronie internetowej nie obejmuje kosztów dostawy. W przypadku spieków wielkoformatowych możliwy jest odbiór osobisty lub dostawa.Koszt transportu wyceniany jest indywidualnie, w zależności od wagi zakupionych produktów oraz lokalizacji. 

Jakie są warunki zwrotów?

Oferujemy możliwość zwrotu zakupionych produktów w ciągu 30 dni od daty zakupu. Produkty muszą być w nienaruszonym stanie, z dołączonymi metkami. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą stroną dotyczącą zasad zwrotów. Koszty zwrotu ponosi kupujący.

Czy jest możliwość dostawy zagranicę?

Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania bliższych informacji - biuro@ledcity.pl

Jakie metody płatności są akceptowane?

Akceptujemy szybkie płatności elektroniczne oraz tradycyjne przelewy bankowe.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Kiedy Twoje zamówienie zostanie zrealizowane otrzymasz powiadomienie drogą mailową, zawierające numer śledzenia. Możesz użyć tego numeru, aby śledzić swoje zamówienie na stronie przewoźnika.

Czy mogę anulować złożone zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz je anulować, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, może być konieczny zwrot produktów zgodnie z naszą Polityką Zwrotów.

Jak mogę się skontaktować z Obsługą Klienta, jeśli mam dodatkowe pytania?

Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie lub  e-mailem. Nasz zespół jest dostępny, aby pomóc Ci w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości